Tgh addicted main PC Games...hukhuk!
Aku dr zaman U lagi or before tu dah sgt suke main games...PC Games lah. Tak kisah siang ke malam ke,aku akan main sampai puas hati (selalu puas x best la pulak!) atau dah boring (sebab asik menang aje!)...kadang2 berhari2 jugak aku x tutup pc,mau terbakar hostel aku dibuatnye.
Macam2 games aku main...3D ke bukan ke...janji aku minat aku main. Sanggup bli game yg DVD nye,padahal leh download je kat tenet! Aku suke main games penyiasatan (CSI) atau puzzle (yg kene cari jalan penyelesaian sendirik!) or board lah...ermmm ni aku tunjukkan antra games yg tgh main n sgt2 best...ada gak yg boring tapi aku main jgk! :)


Ni Cake Mania 3...aku dak main dr 1 sampai yg ni 3...
 
Ni Jojo's Fashion Show (paling aku ske)...
 
Ni plak Wedding Dash...ada byk lagi...tapi ni yg terbaru...best jgk!
 
Ni Chocolatier...sgt ssh cam nk gi berperang asik jalan2 je nk cari bahan mentah wat choc.

Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

  • Segalanya Indah Bersamanya

    Daisypath Anniversary tickers

    Working For The Sake Of Allah

    Daisypath Anniversary tickers

    Always On Time

    The Weather at Current Location