5th day of eidul fitr...
So...raya hari ni dapat 2 jemputan aje. Umah Kak Aida & umah Kak Siti...dua2 cikgu sek aku! Baik sgt diorang ni,ingat jgk kat org yg beraya di perantauan ni. Sobsob...jemputan pas zohor jadi pagi2 lepak~ing dlu...kemas~ing dlu...sidai~ing dlu...huhu.

1st gi umah Kak Aida dlu..alahai tersama waktu plak ngan budak2 MPH The Spring @ bekas2 pekerja MPH. Dlu suami Kak Aida manager situ pastu benti dah,keje lain tapi berkaitan ngan buku2 gak..hmmm Kak Aida ni mmg powerrrr memasak,order jelah. Kami pon melantak ngan berjayanye sampai x larat nk bangun...kenyang + sedapppp! Siap dapat tapau lg ngan muka x malunye...hahaha... :)

Pastu minta peta ke umah Kak Siti,senang aje rupenye nak cari (padahal dh terlepas signboard sekali) :( x sesat lah! Aku suke ngn umah Kak Siti ni,sederhana n kemas tapi mmg sesuai lah ngan gaya2 dia ala datin gituuu...classs! :) warna sedondon krim @ kuning @ orange lembut. Sukenyeee....aku x kesah umah kecik (well senang nk bela) asalkan cantik je...(memerlukan kos perbelanjaan tuh) :sigh:

Makan bihun sup yg x pedas...act my fav mesti pedas lah baru kaw! Pastu mostly apa yg terhidang kat atas meja umah dia sume wat sendiri...kagum btl aku,org pandai wat kek lapis ni. Banyak keje nk wat! huhuhu...kalau aku,thank you lah. :( Puji punya puji,cehhh dapat tapau lak...malunyeee...tapi rezeki aku arini mmg errmmmmm no komen lah! Org asik nk sedekah aje...ke muka aku ni muka lapar....oh no!

Malam lepak lagi kul 10 gi amik Ain kat airport...balik bertiga 4 tambah sorg lagi baby name Ainnur Ashfa. Comel je (well budak kecik always cute)! Aku n hubby bawak 2 kete...1 kete wanita sahaja, 1 lagi kete lelaki sahaja...xde campur2! Kejap aje dah sampai umah dia yg beberapa depa je dr umah aku (Desa Guru). Apa salahnye tolong2 member,nanti time akku mungkin ada org nk tolong pulak..bawak baby n barang2 nye.. :)
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

  • Segalanya Indah Bersamanya

    Daisypath Anniversary tickers

    Working For The Sake Of Allah

    Daisypath Anniversary tickers

    Always On Time

    The Weather at Current Location