8th day of eidul fitr...
Arini...last daya raya (for me lah) sbb esok dah sekolah...xde makna lagi beraya ni bile dah jumpa students Maong! So hargailah masa2 terakhir nih...pagi2 lagi bangun sambung buat soalan xm...Alhamdulillah akhirnya siap jugak...lega sgt! :) Pastu tgk checklist (ini mmg rutin aku tulis 'what to do') kene isi borang hijau,so isilah mana yg tau & msj Kak rasanah tny benda2 yg x pasti...salah isi nk kene mintak lagi borang baru...mati aku dikutuk Cikgu Wahed plak.. :( Pastu cek lagi rupa2nye kene basuh sejadah sekolah yg berbau busuk tuh...ok siap! Lagi kene wat apa?? Haaaa...prepare RPH la nak kene anta minggu depannye tapi pada K.P je. Relaxxx2 sud...
Petang gi SuperMall lagik,tempat shopping barang2 runcit kegemaran hubby & me jgk lah..dah siap semua..tpn Ust Hossen,tanya ada kat umah ke,nak datang beraya...dekat depan sek Openg kawasan umah dia...sampai2 ada 1 famili ustaz dtg beraya! Oghe Kelate..hehe. :) Sembang2 jap sampai kul 6,balik...mcm2 tny pasal hal2 JPN n sekolah2 ni...sampai la terkeluar cite Bonda Abg...kui3.

Malm gi beraya pulak umah Si Ain ni...dah lama sgt aku nk pegi umah dia ni,x kesampaian hajat sampai la raya ni...dia masak Bihun Goreng sampai tapau aku! Dia yg bagilah,bkn aku mintak...shooh2...balik kul 930 tgk tv & aku siapkan RPH aku lagi ngan jayanya...pastu dah lenguh2 badan,tidooo. ZzzzZzzz...esok nk sekolah dah...mimpi ngeri plak!
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

  • Segalanya Indah Bersamanya

    Daisypath Anniversary tickers

    Working For The Sake Of Allah

    Daisypath Anniversary tickers

    Always On Time

    The Weather at Current Location