Blog Baru!!
Salam kpd pembaca blog ini!

Entah dari mana kekuatan datang untuk memulakan blog baru menggantikan blog sebelumnya, "aspirasiminda.blogspot.com". Macam2 komen aku dengar bile aku mengutarakan hasrat nak buat blog baru...ada yg setuju, ada yg kata sia2 aje...yelah, aku kan 1/2 hati dalam tulih menulih ni, bila ada masa free, bila ada idea bnyk, bila ada mood baik, bila ada...barulah aku tgk blog, kalau x hampehh!!

Kata si E: Blog baruuu??!! Ishhh biar betul..
Kata si A: Biarlah, janji dia betul2 nk buat, jangan hangat2 tahi ayam sudah..
Kata Aku: Iyolah jang...huhu.

Kali ni, betul2 punya 90% aku yang edit, update, post untuk blog ni, bukan org lain yg buat. Emm,itu pun berapa kali aku try & error...tukar sana sini ikut citarasa aku...nak wat skema, aku bukan skema...at last, ni lah hasilnya,nmpk 'childish' tapi aku ske, rasa cam tadika pun ada!

Apa2 pun, moga blog yg baru ini lebih baik daripada sebelumnye...akan ku update mcm2 history yg x sempat diceritakan sebelum ni, dalam blog yg sebelum ni...insya Allah...

Last but not least, berilah komen2 yg membina, bukan menghentam mana2 pihak...Ingat! Blog ni kan luahan hati si penulis,kadang2 perkataan yg laser2 x dapat dicensor lg,mmg betul2 marah tuh!! Huh..jadi,baca je lah,sekadar nyee...
0 Responses

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

  • Segalanya Indah Bersamanya

    Daisypath Anniversary tickers

    Working For The Sake Of Allah

    Daisypath Anniversary tickers

    Always On Time

    The Weather at Current Location